Η ευτυχία ορίζεται από τις επιλογές που κάνεις στις σχέσεις σου, την επαγγελματική σου πορεία και το lifestyle που ακολουθείς. Τι γίνεται όμως όταν μπαίνουν στον δρόμο σου τα αρνητικά συναισθήματα; Αν συναντάς δυσκολίες, ακόμα κι αν αυτό οφείλεται σε εξωτερικούς παράγοντες όπως τα χρήματα, το στρες, ή η κακή διάθεση, πρέπει να το καταπολεμήσεις για να πετύχεις τον στόχο σου που είναι το να νιώθεις και να είσαι καλά. Σου προτείνουμε 10 τρόπους για να απελευθερωθείς από όλες τις αρνητικές σκέψεις:
1. Άσκηση: Αν θέλεις να είσαι υγιής και χαρούμενη, η άσκηση είναι ο καλύτερος και πιο γρήγορος τρόπος για να επωφεληθείς από τα θετικά και μακροχρόνια αποτελέσματά της.
2. Κλάμα: Μία καθαρτική απελευθέρωση που παρά το γεγονός ότι δεν αποτελεί απάντηση στις δύσκολες καταστάσεις, είναι από τις πιο φυσικές άμυνές μας στο αρνητικό συναίσθημα.
3. Κραυγή: Όπως και το κλάμα, λειτουργεί ως φυσική θεραπεία στο αρνητικό συναίσθημα και σε γυρίζει πίσω στα παιδικά σου χρόνια. Αν και δεν ακούγεται πρέπον, υπάρχει τρόπος να το κάνεις αν παρακολουθήσεις ειδικά μαθήματα shouting yoga στα οποία μπορείς να εκφραστείς άνετα χωρίς να σε παρεξηγήσουν.
4. Να είσαι θετική: Η οπτική με την οποία βλέπεις τα πράγματα έχει άμεσο αντίκτυπο στα συναισθήματά σου. Η θετική σκέψη λειτουργεί σαν εργαλείο για να διαχειριστείς τις καταστάσεις στη ζωή σου.
5. Ύπνος: Ο ύπνος έχει τη δύναμη να αλλάξει το πώς νιώθεις, είτε σωματικά, είτε ψυχικά. Αναζωογονεί το σώμα και το μυαλό σου, προκειμένου να παραμένεις υγιής, ευτυχισμένη και σε εγρήγορση.
6. Μίλησε σε κάποιον γι’αυτό που νιώθεις: Εξωτερικεύοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου σε βοηθάει να βλέπεις το πρόβλημα ως τρίτος και να παίρνεις πιο σωστές αποφάσεις.
7. Γέλιο: Το γέλιο μπορεί να σε χαλαρώσει. Ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σου, μειώνει τις ορμόνες του στρες και απελευθερώνει τις πολυπόθητες ενδορφίνες στο σώμα σου.
8. Χαμόγελο: Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά η δράση του έχει τη δύναμη να διαλύει τα αρνητικά συναισθήματα. Εκτός του ότι είναι μία μη λεκτική ένδειξη ευτυχίας, μειώνει άμεσα το στρες.
9. Διαλογισμός: Ο διαλογισμός είναι ουσιαστικά μία μέθοδος εκπαίδευσης στο σώμα και το μυαλό για να καταπολεμάει το στρες.
10. Μουσική: Η μουσική είναι ένα μέσο που μπορεί να έχει άμεσα αποτελέσματα στα συναισθήματα και τις σκέψεις σου. Ξεκίνα τη μέρα σου με το αγαπημένο σου τραγούδι για να πάρεις ενέργεια και θετική διάθεση.