Η δράση αυτών των 12 τροφίμων ξεκινάει από τη στιγμή που αφήνουν το πιρούνι και μπαίνουν στο στόμα σου. Βάλ’τα στη λίστα για τα επόμενα ψώνια σου και δες άμεσα αποτελέσματα!
1. Grapefruit: Η Βιταμίνη C ρυθμίζει το μεταβολισμό σου και η κατανάλωση μισού grapefruit πριν από το φαγητό σε κάνει να νιώθεις πλήρης αποτρέποντας την υπερφαγία.
2. Μαύρο πιπέρι: Μειώνει τη δημιουργία των κυττάρων λίπους και αυξάνει τον μεταβολισμό σου.
3. Κανέλα: Μειώνει τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα και την όρεξη.
4. Αβγά: Λίγες θερμίδες και πλούσια πηγή πρωτεΐνης, τα αβγά είναι η κατάλληλη τροφή για πρωινό, η οποία θα ρυθμίσει την όρεξή σου για όλη την υπόλοιπη ημέρα.
5. Μήλα (και φρούτα γενικότερα): Οι καλύτεροι φίλοι της υγιεινής διατροφής. Ειδικά όταν καταναλώνονται με τη φλούδα, σε εξοπλίζουν με ένα καλό ποσοστό φυτικών ινών και νερού που σε κάνει να νιώθεις πλήρης για περισσότερη ώρα.
6. Πράσινο τσάι: Καταπολεμά το λίπος και κρατά σε εγρήγορση τον μεταβολισμό.
7. Μύρτιλλο: Μισό φλιτζάνι έχει μόνο 40 θερμίδες και σου χαρίζει γεύση, αδιάλυτες φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.
8. Αμύγδαλα: Πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, όλα σε ένα!
9. Πιπεριές Chilli & Cayenne: Λόγω της καψαϊκίνης που περιέχουν, μειώνουν την όρεξή σου και αυξάνουν τον μεταβολισμό σου.
10. Καφές: Χωρίς ζάχαρη ή/και γάλα, ο καφές δίνει το απαραίτητο boost στον μεταβολισμό σου. Προσοχή όμως στην υπερκατανάλωση.
11. Κινόα: Ένα superfood υψηλής διατροφικής αξίας, εύπεπτη τροφή, πλούσια σε φυτικές ίνες, αμινοξέα, Ω-3 λιπαρά, φώσφορο, μαγνήσιο, σίδηρο και πρωτεΐνη.
12. Λαχανικά: Απαραίτητα σε κάθε δίαιτα τα λαχανικά είναι ιδανικά για να να σε κρατήσουν πλήρη, αφού είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες.