Σε όλους συμβαίνει να έρχεται η στιγμή που είτε γιατί απογοητευόμαστε ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο θέλουμε να τα παρατήσουμε. Πριν να διαγράψεις το κεφάλαιο γυμναστική κάνε στον εαυτό σου τις παρακάτω ερωτήσεις, βρες το πρόβλημα και αντιμετώπισέ το…\r\n\r\n1. Ποιος είναι ο στόχος της προπόνησής σου;\r\nΕίναι σημαντικό να καθορίζεις τον στόχο σου πριν να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι για να έχεις ένα κίνητρο.\r\n\r\n2. Ο στόχος σου είναι ρεαλιστικός;\r\nΤα μικρά βήματα κάθε φορά είναι ο τρόπος για να πετύχεις τον σκοπό σου. Δεν χρειάζεται να έχεις προσδοκίες από τον εαυτό σου που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.\r\n\r\n3. Μήπως είναι καλύτερα να γυμνάζεσαι περισσότερες φορές για λιγότερο χρόνο;\r\nΜην καταπονείς τον εαυτό σου και μην πιέζεσαι με την υπερβολική γυμναστική. Το σώμα σου χρειάζεται τα διαλείμματα για να ανανήψει.\r\n\r\n4. Μήπως σου ταιριάζει περισσότερο κάποιο άλλο είδος γυμναστικής;\r\nΑν ο αρχικός σου στόχος φαντάζει πολύ αισιόδοξος και δεν μπορείς να βρεις τους ρυθμούς σου, τότε είναι καλύτερα να συμβιβαστείς με ένα άλλο είδος προπόνησης που θα σου δώσει τα απαραίτητα εφόδια για να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα.\r\n\r\n5. Μήπως υπάρχουν εξωτερικοί παράγοντες που επηρρεάζουν την προπόνησή σου;\r\nΟ ανήσυχος ύπνος, μία κρίση στην οικογένεια ή μία κακή διατροφή μπορεί να επηρρεάσουν τη διάθεση και τις αντοχές σου.\r\n\r\n6. Πονάς κατά τη διάρκεια της γυμναστικής;\r\nΑν πονάς συγκεκριμένα σε κάποιο σημείο του σώματός σου, σημαίνει ότι έχεις τραυματιστεί ακόμα και χωρίς να το καταλάβεις.\r\n\r\n7. Πώς γυμνάζεσαι τις πιο υποτονικές μέρες;\r\nΑν έχασες κάποια προπόνηση το σωστό δεν είναι να γυμναστείς περισσότερο την επόμενη εβδομάδα για να το αναπληρώσεις και ειδικά αν δε νιώθεις το σώμα σου έτοιμο. Όπως είπαμε, είναι αναγκαίο κάποιο διάστημα για να επανέλθει το σώμα σου.\r\n\r\n8. Οι κακές σου επιδόσεις είναι περισσότερες από τις καλές;\r\nΕίναι λογικό να μην έχεις πάντα τις ίδιες επιδόσεις. Όλοι οι αθλητές έχουν και τις κακές τους στιγμές και είναι κάτι που δεν πρέπει να σε πτοεί, εκτός κι αν οι κακές επιδόσεις συμβαίνουν συστηματικά και είσαι βέβαιη ότι δεν ευθύνονται γι’αυτό άλλοι στρεσογόνοι παράγοντες.\r\n\r\n9. Έχει αρχίσει η προπόνηση να σου γίνεται εμμονή;\r\nΈνας λόγος που οι αθλητές ολοκληρώνουν τις προπονήσεις τους όπως κι αν αισθάνονται, είναι γιατί φοβούνται ότι αν τα παρατήσουν μία φορά θα τους είναι πιο εύκολο να το κάνουν και σε κάποια άλλη περίσταση. Πρέπει να μάθεις να αναγνωρίζεις τη διαφορά του «σταματάω την προπόνηση γιατί βαριέμαι» και του «σταματάω την προπόνηση γιατί το σώμα/το μυαλό μου δεν είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σήμερα».\r\n