Μπορεί το γυμναστήριο και τα βάρη να σε φοβίζουν, αλλά το χτίσιμο των μυών σε βοηθάει να κάψεις λίπος και θερμίδες ακόμα και μετά την προπόνηση, σε κάνει πιο δυνατή και ευνοεί την νοητική σου υγεία. \r\n\r\nΔιάλεξε την προπόνηση που σου ταιριάζει από αυτές που σου προτείνουμε και δες αποτελέσματα σε λίγες μόλις εβδομάδες!\r\n\r\n1. Deadlift \r\nΊσως είναι η πιο κατάλληλη άσκηση για να ενδυναμώσεις ολοκληρωτικά το σώμα σου. Γυμνάζεις όχι μόνο τους γοφούς, τους γλουτούς και τα πόδια σου, αλλά ενισχύεις και τον μεταβολισμό σου.\r\n\r\n2. Squat \r\nΑκόμα μία άσκηση για την ενδυνάμωση του σώματος και την ενίσχυση του μεταβολισμού, που οφελεί ολόκληρο το σώμα και ιδιαίτερα τον κορμό σου.\r\n\r\n3. Weighted Hip Thrusts\r\nΜπορεί με αυτήν την άσκηση να τραβήξεις τα βλέμματα, αλλά μόλις αρχίσεις να βλέπεις τη διαφορά στο σώμα σου θα τα ξεχάσεις όλα. Γυμνάζει τους γλουτιαίους με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο και λειτουργεί βοηθητικά για όλες τις άλλες ασκήσεις, αλλά αυτό που θα σου αρέσει περισσότερο, είναι ότι αυτή η άσκηση είναι ιδανική για να αποκτήσεις super sexy στρογγυλεμένους γλουτούς.\r\n\r\n4. Overhead Press\r\nΘέλεις να αποκτήσεις όμορφους, σμιλεμένους ώμους και χέρια, ενώ γυμνάζεις και το υπόλοιπο σώμα σου? Δυνάμωσε τον κορμό σου μ’ αυτήν την άσκηση και βελτίωσε τη στάση του σώματος και την ισορροπία σου.\r\n\r\n5. Kettlebell Swing\r\nΑν και είναι λίγο διαφορετική άσκηση από τις παραπάνω, σου προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό για να τελειώσεις την προπόνησή σου. Γυμνάζεις όχι μόνο τους κοιλιακούς σου, αλλά κάνει και φανταστική δουλειά με τους ραχιαίους και τους ώμους, καθώς βελτιώνει και το καρδιαγγειακό σου σύστημα.