Το φαγητό δεν είναι μόνο η ικανοποίηση της πείνας, αλλά πολλά περισσότερα. Είναι μία ευκαιρία να συνδεθείς και να έρθεις πιο κοντά με την οικογένειά σου. Ο προγραμματισμός των οικογενειακών γευμάτων δεν είναι πάντα εύκολος, αλλά η προσπάθειά σου να το πετύχεις αξίζει τον κόπο, τόσο για τους γονείς, όσο και για τα παιδιά.\r\n\r\nΤο γεύμα, δεν είναι απαραίτητα το δείπνο. Θα μπορούσε να είναι και το πρωινό ή το μεσημεριανό, ανάλογα με το πρόγραμμα της οικογένειας.\r\n\r\nΌταν η οικογένεια τρώει μαζί:\r\nΣας επιτρέπει να έχετε καλύτερες διατροφικές συνήθειες: Ακολουθείτε οικογενειακώς μία ισορροπημένη διατροφή, καθώς και τα παιδιά είναι πιο πρόθυμα να δοκιμάσουν καινούργιες γεύσεις, να καταναλώσουν περισσότερα φρούτα και λαχανικά και λιγότερα αναψυκτικά. Έτσι διευκολύνεται επίσης και η πρόσληψη του ασβεστίου, του σιδήρου, των φυτικών ινών και των Βιταμινών B,C και E.\r\n\r\nΕπικοινωνείς με τα παιδιά και τον σύντροφό σου για το τι συμβαίνει στις ζωές σας.\r\n\r\nΜοιράζεστε τις οικογενειακές και πολιτιστικές παραδόσεις, ενώ παράλληλα δημιουργείς αναμνήσεις με την οικογένειά σου.\r\n\r\nΚαλλιεργείται η αίσθηση της ενότητας και της ασφάλειας στην οικογένεια, πράγμα που βοηθά όχι μόνο στην επίλυση των μικρών καθημερινών προβλημάτων, αλλά και σύμφωνα με έρευνες, το οικογενειακό γεύμα αποτρέπει μικρούς και μεγάλους από διάφορες καταχρήσεις, όπως το αλκοόλ, τα ναρκωτικά, το κάπνισμα κ.ά.\r\n\r\nΜειώνεται ο κίνδυνος της υπερφαγίας και άλλων ανθυγιεινών συμπεριφορών, αποκτώντας έτσι καλύτερο έλεγχο του σωματικού σου βάρους.