Πράσινο, μαύρο ή λευκό, όποιο τσάι και να επιλέξεις το σίγουρο είναι ότι θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και ν’ αποβάλλεις τις τοξίνες από τον οργανισμό.
Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποιοι παράγοντες θερμοκρασίας και χρόνου παρασκευής που ενισχύουν στο μέγιστο την αντιοξειδωτική τους δράση, όπως υποστηρίζει έρευνα από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Τροφίμων.
Το πράσινο τσάι απελευθερώνει περισσότερα αντιοξειδωτικά στοιχεία όταν ετοιμάζεται σε χλιαρό προς κρύο νερό και όχι σε καυτό. Γι’ αυτό καλό είναι να αφήνεις τα φύλλα πράσινου τσαγιού σε χλιαρό νερό για 2 ώρες πριν το καταναλώσεις.
Το λευκό τσάι από την άλλη αυξάνει την αντιοξειδωτική του δράση όταν παραμένει για περισσότερη ώρα σε ζεστό νερό. Το ιδανικό είναι 2 ώρες σε καυτό νερό πριν την κατανάλωσή του.
Αντιθέτως, το μαύρο τσάι χρειάζεται μόνο λίγα λεπτά σε καυτό νερό, αφού έχει την ιδιότητα να χάνει μέρος των αντιοξειδωτικών του στοιχείων όταν μένει πολύ στο νερό.
Πως να ενισχύσεις την αντιοξειδωτική δράση του τσαγιού