Είναι γεγονός ότι η οικονομική κατάσταση των τελευταίων ετών προκαλεί άγχος στους περισσότερους.
Και επειδή οι ψυχολόγοι δεν είναι η μόνη λύση, δες πως θα αποβάλλεις το stress από τη ζωή σου με απλούς και οικονομικούς τρόπους.
1. Γυμνάσου
Δεν χρειάζεται να είσαι συνδρομητής στο γυμναστήριο της γειτονιάς σου για να εντάξεις την άσκηση στην καθημερινότητά σου. Μπορείς και μόνος σου. Φόρεσε τα αθλητικά σου, βάλε τα ακουστικά με την αγαπημένη σου μουσική, βγες στο δρόμο και ξεκίνα το τρέξιμο. Είναι μαγικό το πως θα ξεχαστείς με το που τρέξεις τα πρώτα 100 μέτρα. Μην ξεχνάς ότι η γυμναστική απελευθερώνει τις τοξίνες και βοηθάει αποτελεσματικά την ψυχική διάθεση.
Tip: Αν και κοινότυπο, η yoga θα σε βοηθήσει ακόμα περισσότερο. Βρες βιντεάκια στο youtube και ξεκίνα στο σαλόνι σου.

2. Βλέπε τους φίλους σου πιο συχνά
Κανόνισε καφέ σπίτι σου με όλες σου τις φίλες, έτσι ούτε λεφτά θα ξοδέψεις, ούτε θα κάτσεις μόνη σου πάλι. Με τη συζήτηση θα ξεχαστείς και θα γελάσεις. Δυο μυαλά είναι σίγουρα καλύτερα από ένα και που ξέρεις, η φίλη σου μπορεί να σου προτείνει μια λύση που εσύ δεν είχες σκεφτεί.

3. Χιούμορ
Το χιούμορ εκμηδενίζει το άγχος. Όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά και νιώθεις ότι πνίγεσαι προσπάθησε να διακωμωδήσεις την κατάσταση. Μην το παίρνεις τόσο σοβαρά και αυτοσαρκάσου. Το γέλιο έχει αποδειχθεί πολλές φορές σωτήριο.

4. Πρόσεξε τη διατροφή σου
Το τσάι και το χαμομήλι θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς πιο εύκολα το βράδυ μετά από μια μέρα γεμάτη άγχος καθώς δρουν ως τονωτικά των νεύρων.
Tip: Αν θέλεις μπορείς να προσθέσεις και λίγο μέλι που περιέχει επιπλέον θεραπευτικές ουσίες.
-Περιόρισε όσο πιο πολύ μπορείς τον καφέ. Η καφεΐνη συμβάλλει στην νευρικότητα.