Μπορεί να αποτελεί κυρίως πρόβλημα των ανδρών, αλλά μερικές φορές η απώλεια και η αδυναμία των μαλλιών δεν υπολογίζει το φύλο. Αν λοιπόν βλέπεις περισσότερες τρίχες στη βούρτσα ή το μαξιλάρι σου απ’ ότι συνήθως, δοκίμασε να εντάξεις στη διατροφή σου τις τροφές που σου προτείνουμε για υγιή, λαμπερά και δυνατά μαλλιά.\r\n\r\n1. Ο σολομός, χάρη στα Ω-3 λιπαρά οξέα και τις βιταμίνες που περιέχει, ενδυναμώνει την υγεία των μαλλιών στις γυναίκες.\r\n\r\n2. Το μέλι βοηθάει τόσο στην καταπολέμηση της φαγούρας του τριχωτού της κεφαλής, όσο και στην απώλεια και την αδυναμία της τρίχας.\r\n\r\n3. Οι ξηροί καρποί και τα έλαια, όπως τα καρύδια, ο λιναρόσπορος, το κραμβέλαιο, το ηλιέλαιο και το σησαμέλαιο, πλούσια σε Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα θωρακίζουν την τρίχα, βελτιώνουν την ανάπτυξη των μαλλιών και καταπολεμούν την τριχόπτωση.\r\n\r\n4. Το σπανάκι, τα αβγά και τα μανιτάρια πλούσια σε Βιταμίνη D προσφέρουν στον οργανισμό σου τον σίδηρο που χρειάζεται, ώστε να μειώσει τους ρυθμούς της απώλειας των μαλλιών.\r\n\r\n5. Τα έλαια όπως της κολοκύθας, του δεντρολίβανου και της καρύδας, ενεργούν ως νέκταρ στο τριχωτό της κεφαλής ακόμα κι αν δεν καταναλώνονται ως τροφές, αλλά χρησιμοποιούνται ως καλλυντικό προϊόν για την περιποίηση των μαλλιών πριν ή μετά το λούσιμο.\r\n