Όπως η μηχανή χρειάζεται το κατάλληλο καύσιμο για να αποδώσει καλύτερα, έτσι και το σώμα σου χρειάζεται την «έξυπνη» τροφή που θα του δώσει ενέργεια για καλύτερες αθλητικές επιδόσεις. Η μυστική αναλογία για μέγιστη καύση λίπους και μυϊκή γράμμωση είναι 45 γρ. υδατανθράκων για ενέργεια και 6 -15 γρ. πρωτεϊνών για μυϊκή ενδυνάμωση.\r\n\r\nΣύμφωνα με την trainer των Revolve indoor cycling studios της Νέας Υόρκης, αυτές είναι οι καλύτερες τροφές για πριν ή μετά την προπόνηση:\r\n\r\n1. Δαμάσκηνα με φυστικοβούτυρο\r\n2. Smoothies με φρέσκα φρούτα\r\n3. Φιστίκια Αιγίνης με σταφίδες\r\n4. Ρυζογκοφρέτες με φυστικοβούτυρο\r\n5. Χυμός πορτοκάλι με σκόνη καθαρής πρωτεΐνης\r\n6. Σοκολατούχο γάλα ή γάλα σόγιας\r\n7. Μπανάνα με βούτυρο αμυγδάλου\r\n8. Ρεβίθια\r\n9. Αχλάδια\r\n10. Μήλο με ένα κομμάτι κίτρινο τυρί\r\n11. Αβοκάντο με λεμόνι\r\n12. Γλυκοπατάτα