Παρόλο που γνωρίζεις καλά ότι το τρέξιμο είναι από τις πιο αποτελεσματικές αερόβιες ασκήσεις, το βαριέσαι γρήγορα.\r\n\r\nΗ παρακάτω λίστα παρουσιάζει τα σημαντικότερα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι στο τρέξιμο και τους αναγκάζουν να τα παρατήσουν γρήγορα. Βεβαιώσου ότι δεν κάνεις κι εσύ τα ίδια:\r\n\r\n1. Δεν αλλάζεις διαδρομή. Ίδιες εικόνες, ίδιος ρυθμός, ίδιος χρόνος με αποτέλεσμα να βαριέσαι γρήγορα.\r\n2. Δεν τρέφεσαι καλά με αποτέλεσμα να μην έχεις ενέργεια. Γι’ αυτό οι ειδικοί προτείνουν energy snacks μισή ώρα πριν το τρέξιμο.\r\n3. Ξεχνάς το ζέσταμα, με αποτέλεσμα οι μύες σου να είναι σκληροί και όχι κατάλληλα προετοιμασμένοι.\r\n4. Δεν κάνεις διατάσεις και αποθεραπεία μετά την προπόνηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να νιώθεις κουρασμένη και πιασμένη την επόμενη ημέρα.\r\n5. Δεν ακολουθείς τους κανόνες για σωστή αναπνοή και στάση του σώματος κατά τη διάρκεια του τρεξίματος.\r\n6. Δεν προκαλείς τον εαυτό σου και δεν ξεφεύγεις από τη running routine. Την επόμενη φορά προσπάθησε να προσθέσει sprints και ασκήσεις διαλειμματικής προπόνησης.\r\n7. Πιέζεις υπερβολικά το σώμα σου τις πρώτες ημέρες και μετά δεν έχεις κουράγιο και αντοχή για να συνεχίσεις.\r\n8. Δεν είσαι συνεπής στις ώρες και ημέρες. Προσπάθησε να φτιάξεις ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα, άσε κάποιες ημέρες κενό για ξεκούραση και θα δεις ότι θα σου βγει πιο εύκολα η προπόνηση.