Ενώ το πρωινό και το μεσημεριανό είναι γεύματα που συνήθως τα τρως έξω ή στο πόδι, το βραδινό είναι πιο παρεΐστικο και σε πολλές περιπτώσεις συνδέεται με την κουβέντα, την καλοπέραση και την έξοδο. Εκεί λοιπόν κρύβονται μικρά λαθάκια που κάνεις, τα οποία ίσως σου στοιχίζουν την καλλίγραμμη σιλουέτα σου. Μάθε ποια είναι αυτά και αντιμετώπισέ τα!
• Μην κάνεις το βραδινό σου το κυρίως γεύμα της ημέρας σου. Σύμφωνα με διατροφολόγους, το βραδινό δεν πρέπει να ξεπερνά τα 20 – 25% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων.
• Μην τοποθετείς τις πιατέλες με το φαγητό πάνω στο τραπέζι, αλλά βάζε την μερίδα στο πιάτο σου, ώστε να αποφύγεις το συνεχόμενο refill.
• Μην μασουλάς βλέποντας τηλεόραση ή σερφάροντας στο internet. Αν συνηθίζεις να αντικαθιστάς το βραδινό σου με ανθυγιεινά snacks ή ακόμα κι αν απλά τρως κάνοντας συγχρόνως κάτι που σου αποσπά την προσοχή, αυξάνεις κατά πολύ τον κίνδυνο της υπερφαγίας χωρίς καν να το συνειδητοποιήσεις.
• Μην τοποθετείς το αλάτι πάνω στο τραπέζι, αφού είναι εύκολο να παρασυρθείς και να βάλεις περισσότερο απ’ όσο πραγματικά χρειάζεσαι.
• Μην το παρακάνεις με τις εξόδους που περιλαμβάνουν φαγητό, αφού έτσι όχι μόνο τρως περισσότερο, αλλά τελειώνεις το φαγητό σου με ένα θερμιδικό δυναμίτη – το επιδόρπιο.