Η γιορτινή ατμόσφαιρα, τα γλυκά και οι ιδιαίτερες γεύσεις στα τραπέζια αυτών των ημερών, εκτός από χαρά, μπορούν όχι μόνο να σου προσφέρουν extra κιλά, αλλά να σε κάνουν να νιώθεις βαριά για το υπόλοιπο βράδυ. Για να μην χάσεις λοιπόν την καλή σου διάθεση, ακολούθησε τις συμβουλές μας και μην πέφτεις στην παγίδα της υπερκατανάλωσης.

Πως θα το καταφέρεις;
• Φρόντισε να έχει φάει από πριν κάποιο snack που θα μειώσει την όρεξή σου και πίνε 1 ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα.
• Γέμισε το μισό πιάτο με λαχανικά και άσε το άλλο μισό για κρέας και πατάτες.
• Μην τριγυρνάς γύρω από τον μπουφέ και προτίμησε υγιεινές τροφές όπως οι ξηροί καρποί, αντί για σοκολατάκια.
• Μην αγχώνεσαι και μην φοβάσαι να αφήσεις φαγητό στο πιάτο σου. Και αύριο μέρα είναι!
• Αν έχεις φτιάξει πολλά γλυκά ή φαγητά, μοίρασέ τα στους φίλους και την οικογένειά σου, ώστε να μην αγχώνεσαι ότι πρέπει να τα φας όλα.
• Και το πιο σημαντικό: Μην περιορίζεις πολύ τον εαυτό σου. Διασκέδασέ το, φάε και πιες ό,τι θέλεις, αρκεί να το κάνεις με μέτρο.