O celebrity trainer Craig Ramsay μοιράζεται τα μυστικά που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου, είτε ξεκινάς τώρα, είτε είσαι ήδη αφοσιωμένη στις προπονήσεις σου:
1. Διασκέδασέ το! Όταν η άσκηση δεν μοιάζει με αγγαρεία, βελτιώνεται όχι μόνο η όρεξή σου για γυμναστική, αλλά και οι αντοχές σου.
2. Μοιράσου το στα social media. Έτσι μπορείς να ενισχύσεις και να διατηρήσεις τα κίνητρά σου, να μοιραστείς ανησυχίες, tips και ασκήσεις με άλλους.
3. Δες τον κόσμο σαν ένα γυμναστήριο. Κάνε stretching καθώς περιμένεις στην ουρά του super market, επίλεξε να χρησιμοποιήσεις τις σκάλες και σφίξε τους κάτω κοιλιακούς σου σε κάθε φανάρι.
4. Ενθάρρυνε τον εαυτό σου. Παρατήρησε το σώμα σου στον καθρέφτη και αναγνώρισε την καλή δουλειά που έχεις κάνει.
5. Κάνε τις ασκήσεις σου σπαστά. Όταν δεν έχεις αρκετό χρόνο για προπόνηση, κάνε τις ασκήσεις σου όποτε βρίσκεις ευκαιρία μέσα στην ημέρα. Κάνε ένα 10λεπτο stretching πριν από το πρωινό σου, λίγα βάρη καθώς περιμένεις να γίνει το φαγητό ή ασκήσεις ισορροπίας πάνω στον καναπέ όταν βλέπεις την αγαπημένη σου σειρά στην τηλεόραση.
6. Συνδύασε τις ασκήσεις cardio με τα βάρη για πιο γρήγορα αποτελέσματα. Όταν κάνεις ποδήλατο γύμνασε παράλληλα τους δικεφάλους σου και πρόσθεσε βάρη στους ώμους σου όταν κάνεις διάδρομο.