Η νοητική ευεξία περιλαμβάνει τη δέσμευσή σου για τη δια βίου μάθηση. Γαλουχείς την πνευματική και νοητική σου υγεία όταν συμμετέχεις σε δημιουργικές δραστηριότητες, μαθαίνεις νέα πράγματα και επεκτείνεις τις γνώσεις σου. Παρ’όλο που το προσδόκιμο ζωής έχει αυξηθεί, μεγαλώνοντας, ο κίνδυνος της γνωστικής υπολειτουργίας αυξάνεται και έτσι, γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό να ασχολείσαι με δραστηριότητες που κρατούν το μυαλό σου σε εγρήγορση και φροντίζουν για την καλύτερη λειτουργία του μυαλού σου.
Αν το να διαβάζεις και να λύνεις σταυρόλεξα βοηθάει για να το καταφέρεις, φαντάσου τι μπορείς να κάνεις αν ακολουθήσεις τις συμβουλές μας. Να θυμάσαι ότι ποτέ δεν είναι αργά για να μάθεις ή να δοκιμάσεις κάτι καινούργιο που θα τονώσει την νοητική σου πλευρά.
• Φρόντισε να παρακολουθείς αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, να επισκέπτεσαι μουσεία, να βλέπεις ξένες ταινίες και να πηγαίνεις σε συναυλίες, ώστε να παρέχεις διάφορα ερεθίσματα στον εγκέφαλό σου.
• Βάλε το τραγούδι στην καθημερινότητά σου. Τραγούδα πιο συχνά και πιο δυνατά τα αγαπημένα σου ρεφρέν ή γίνε μέλος μιας χορωδίας. Σχετική έρευνα έδειξε ότι το τραγούδι μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σου και να καταπολεμήσει το στρες. Λόγω της επιρροής του στον έλεγχο της αναπνοής, μπορεί ακόμη και να συμβάλει στη βελτίωση του αναπνευστικού σου συστήματος και να σε βοηθήσει αν υποφέρεις από άσθμα, δύσπνοια και ροχαλητό.
• Ταξίδεψε περισσότερο, γνώρισε καινούργια μέρη και κουλτούρες και κράτα το μυαλό σου ανοιχτό σε νέες ιδέες και στάσεις ζωής.